Ακύρωση Παραγγελίας

Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε ακύρωση της παραγγελίας στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  1. Πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας μπορείτε να κάνετε πίσω (back) και να διαγράψετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι αγορών.
  2. Αν έχετε ήδη καταχωρήσει την ηλεκτρονική σας παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμη μπορείτε να την ακυρώσετε καλώντας έγκαιρα στο 2106300228 ή μέσω αποστολής email στο info@comfuzio.gr. Στην περίπτωση που η παραγγελία σας έχει εξοφληθεί με πιστωτική/χρεωστική κάρτα, τραπεζική κατάθεση/ έμβασμα ή PayPal γίνετε άμεση πίστωση (full refund) της αξίας της, συμπεριλαμβανομένων και των εξόδων αποστολής με τον τρόπο που έγινε η εξόφληση.
  3. Στην περίπτωση που η παραγγελία σας έχει αποσταλεί αλλά δεν την έχετε παραλάβει ακόμα, θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας για να γίνει ανάκληση της αποστολής και επιστροφή σε εμάς. Η ακύρωση της παραγγελίας και η επιστροφή χρημάτων, στην περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα, PayPal ή με τραπεζική κατάθεση γίνεται εφόσον έχει επιστραφεί η παραγγελία σε εμάς σε άρτια κατάσταση.
  4. Στην περίπτωση που έχετε παραλάβει την παραγγελία σας έχετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης και μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 14 ημερολογιακών ημερών στο 2106300228 ή μέσω αποστολής email στο info@comfuzio.gr για να επιστρέψετε την παραγγελία σας. Σε αυτήν την περίπτωση ισχύουν οι όροι της υπαναχώρησης όπου αναλύονται παρακάτω στην παράγραφο "Δικαίωμα Υπαναχώρησης". Η ακύρωση της παραγγελίας και η επιστροφή χρημάτων, στην περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή, πιστωτική κάρτα, PayPal ή με τραπεζική κατάθεση γίνεται εφόσον έχει επιστραφεί η παραγγελία σε εμάς σε άρτια κατάσταση.
  5. Στην περίπτωση που έχετε παραλάβει την παραγγελίας σας και έχουν παρέλθει 14 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας σας δεν είναι εφικτή η επιστροφή της.

Η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε ακύρωση της παραγγελίας στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  1. Λόγω εξάντλησης αποθέματος σε προϊόν/ προϊόντα της παραγγελίας σας. (Ενημερώνεστε άμεσα σε αυτήν την περίπτωση πριν προβούμε σε ακύρωση.)
  2. Λόγω λανθασμένων στοιχείων αποστολής ή και αδυναμία επικοινωνίας για την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.
  3. Λόγω αδυναμίας επιβεβαίωσης εξόφλησης της παραγγελίας σας.
  4. Λόγω αδυναμίας αποστολής / παράδοσης σε περιοχές που δεν εξυπηρετούνται από τις εταιρείες ταχυμεταφορών / μεταφορικές.
  5. Λόγω ανάρμοστης, μη αξιόπιστης συμπεριφοράς ή υποβολή ψευδών στοιχειών παράδοσης/χρέωσης.

Επιστροφές ή Αντικατάσταση Προϊόντων

Για την καλύτερη δική σας εξυπηρέτηση και αποφυγή ταλαιπωρίας, σας συνιστούμε κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας και πριν την υπογραφή για την παραλαβή της, να ελέγξετε διεξοδικά το πακέτο για εμφανή σημάδια φθορών, σκισιμάτων, χτυπημάτων κ.τ.λ. Σε τέτοια περίπτωση επικοινωνήστε άμεσα με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών στο 2106300228.

Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε κάποιο προϊόν ή θέλετε να επιστρέψετε τυχόν ελαττωματικά προϊόντα, για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες:

Επιστροφές ή/και Αντικατάσταση προϊόντων γίνεται:

  • Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του www.comfuzio.gr πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά ή με κακή συσκευασία)
  • Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα/πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας).
  • Εάν το προϊόν καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση, μπορούμε να σας ενημερώσουμε για το πού και πώς πραγματοποιείται η επισκευή/αντικατάσταση του προϊόντος.

Επιστροφές ή/και Αντικατάσταση προϊόντων δεν γίνεται:

  • Σε κάθε περίπτωση, επιστροφές και αλλαγές δεν γίνονται αποδεκτές εάν το ελάττωμα προέρχεται από κακή χρήση του καταναλωτή, παραβίαση των οδηγιών χρήσης του προϊόντος ή γίνεται χρήση του προϊόντος πέραν από αυτή που ορίζεται από τον κατασκευαστή.
  • Δεν είναι εφικτή η επιστροφή / αλλαγή / αντικατάσταση προϊόντων με ανοιγμένη ή κατεστραμμένη συσκευασία, προϊόντων με εμφανή σημάδια χρήσης, τροφίμων, προϊόντων υγιεινής (μάσκες προστασίας κτλ.).
  • Δεν είναι εφικτή η επιστροφή / αλλαγή εποχιακών ειδών μετά το πέρας της περιόδου πώλησης τους όπως Πασχαλινών Ειδών (Λαμπάδες), Αποκριάτικων Ειδών (Στολές και Αξεσουάρ) και Καλοκαιρινών ειδών (Φουσκωτά, Μάσκες).
  • Δεν είναι εφικτή η επιστροφή / αλλαγή προϊόντων που δόθηκαν από ενέργειες προώθησης όπως τα δώρα διαγωνισμών.

Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής/ αγοράς. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς, να βρίσκονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη άθικτα και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα και αντικείμενα που συνόδευαν το προϊόν (οδηγίες, φορτιστές, μπαταρίες, καλώδια, πιόνια, κάρτες, κλπ). Πριν από κάθε επιστροφή πρέπει να προηγηθεί συνεννόηση με την «ΧΙΟΣ TOYS ΕΜΠΟΡΙΑ ΕΙΔΩΝ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ε.Π.Ε.» στο τηλέφωνο 2106300228 ή μέσω email στο info@comfuziop.gr .

Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Όροι και προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης:

Σαν καταναλωτής μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης και να επιστρέψετε τα προϊόντα της παραγγελία σας εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών* από την ολοκλήρωσή/παραλαβή της ώστε να θεωρηθεί εμπρόθεσμη χωρίς να αιτιολογήσετε την απόφασή σας ακολουθώντας την παρακάτω διαδικασία:

  • Επικοινωνία το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά στο τηλέφωνο 2106300228 ή με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@comfuzio.gr
  • Είναι απαραίτητη η συμπλήρωση και η υποβολή της φόρμας αίτησης υπαναχώρησης, με τα αποδεικτικά σας εντός του προβλεπόμενου χρόνου.
  • Το προϊόν είναι απαραίτητο να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα νόμιμα έγγραφα που αποδεικνύουν την συναλλαγή (απόδειξη αγοράς ή τιμολόγιο πώλησης).
  • Το προϊόν είναι απαραίτητο να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, η συσκευασία του να είναι η αυθεντική, σε άριστη κατάσταση, όχι κατεστραμμένη ή ελλιπής ή με εμφανή σημάδια φθοράς και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά. Σε περίπτωση που αποδειχθεί πως προϊόν έχει χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης η οποία ξεφεύγει από την απλή εξέταση της λειτουργικότητας και των χαρακτηριστικών του προϊόντος, ο καταναλωτής είναι υποχρεωμένος να αποκαταστήσει στον έμπορο με χρηματική αποζημίωση την απολεσθείσα αξία του προϊόντος λόγω της χρήσης, μερική ή ολική. Σε αυτήν την περίπτωση από το ποσό που θα σας επιστρέψουμε, θα αφαιρεθεί η συγκεκριμένη χρηματική αποζημίωση. Σε κάθε τέτοια περίπτωση συμψηφισμού θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων. Σε ορισμένες περιπτώσεις θεωρείται ότι η αποσφράγιση της συσκευασίας του προϊόντος συνεπάγεται αυτόματα ότι έχει χάσει τουλάχιστον το 50% της εμπορικής του αξίας και σε περίπτωση υπαναχώρησης θα πιστώνεται ανάλογα στο 50% ή και λιγότερο της αξίας τιμολόγησης.

Διαδικασία επιστροφής προϊόντων:

  • Η επιστροφή των προϊόντων της παραγγελίας μπορεί να πραγματοποιηθεί αποκλειστικά με δική σας ευθύνη είτε σε ένα από τα φυσικά μας καταστήματα, είτε με δικό σας μέσο, είτε με την αποστολή τους χρησιμοποιώντας εταιρία ταχυμεταφορών της επιλογής σας, όπου επιβαρύνεστε εσείς εξολοκλήρου το κόστος επιστροφής.
  • Η επιστροφή πρέπει να ολοκληρωθεί στο χρονικό διάστημα των (14) ημερολογιακών ημερών από την υποβολή της αίτησης υπαναχώρησης.

Έλεγχος & Επιστροφή Χρημάτων:

  • Με την ολοκλήρωση της παραλαβής του προϊόντος/προϊόντων από εμάς, εφόσον ελεγχθεί και διαπιστωθεί η καλή του κατάσταση κατά τα ανωτέρω, θα σας επιστρέψουμε στο σύνολό του το τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το είχατε εξοφλήσει το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα που αποστέλλεται σε η δήλωση σας υπαναχώρησης.
  • Στις περιπτώσεις που η εξόφληση έχει πραγματοποιηθεί με μετρητά, τραπεζική κατάθεση ή με την μέθοδο της αντικαταβολής η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με κατάθεση του χρηματικού ποσού στον τραπεζικό λογαριασμό που μας έχετε υποδείξει κατά την αίτηση υπαναχώρησης το αργότερο εντός 14 ημερών από την επιστροφή των προϊόντων.
  • Στην περίπτωση που η εξόφληση έχει πραγματοποιηθεί με χρήση Πιστωτικής/Χρεωστικής Κάρτας η εταιρεία μας υποχρεούται να ενημερώσει την τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προχωρήσει σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται από τη σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ του πελάτη (εσείς) και της τράπεζας του. Η εταιρεία μας μετά από την ενημέρωση αυτή δεν φέρει καμία ευθύνη για την υλοποίηση των όρων της προαναφερθείσας σύμβασης μεταξύ του πελάτη και της τράπεζας καθώς και για τον χρόνο και τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού της εν’ λόγω συναλλαγής.
  • Στην περίπτωση που η εξόφληση έχει πραγματοποιηθεί με PayPal η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με την μέθοδο του "Refund" και πιστώνεται άμεσα στον PayPal λογαριασμό σας.

Εξαιρέσεις του Δικαιώματος Υπαναχώρησης:

Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως λ.χ. προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές ή/και είναι σαφώς εξατομικευμένα, προϊόντα που λόγω της φύσης τους είναι, μετά την παράδοση, αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί ή/και αν έχετε προμηθευθεί από εμάς ψηφιακό περιεχόμενο μη παρεχόμενο σε υλικό φορέα και ξεκίνησε η εκτέλεση, προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγεία ή της υγιεινής εφόσον έχουν αποσφραγιστεί ή μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα, καθώς και ηχητικών ή οπτικών εγγραφών αναλώσιμων εκτυπωτών, προγραμμάτων και λογισμικού που έχουν αποσφραγιστεί.

*Οι δεκατέσσερις (14) ημέρες αρχίζουν από την στιγμή που ο καταναλωτής αποκτά φυσική εξουσία των προϊόντων ή ολοκληρώνει μια σύμβαση για αγορά υπηρεσιών. Η περίοδος υπαναχώρησης είναι δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες σε όλα τα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής ένωσης. Μπορείτε να ενημερωθείτε αναλυτικότερα για τους όρους υπαναχώρησης και τα δικαιώματά σας στο gov.gr.

Τρόποι Επιστροφής / Αλλαγής μη Ελαττωματικών Προϊόντων:

Υποχρεωτικές προϋποθέσεις:

  • Το προϊόν είναι απαραίτητο να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (συσκευασία, οδηγίες και τυχόν παρελκόμενα), χωρίς να έχει ανοιχθεί η συσκευασία του και χρησιμοποιηθεί. Σε περίπτωση που αποδειχθεί πως το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί.
  • Το προϊόν υποχρεωτικά πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα νόμιμα έγγραφα που αποδεικνύουν την συναλλαγή (απόδειξη αγοράς ή τιμολόγιο πώλησης ή κάρτα αλλαγής) στο χρονικό διάστημα των 14 ημερών.

Αν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις η εταιρία μας δύναται να μην αποδεχτεί την επιστροφή / αλλαγή του προϊόντος.

Τρόποι επιστροφής:

  1. Επιστροφή των προϊόντων της παραγγελίας σας σε ένα από τα φυσικά καταστήματα μας εφόσον είναι εφικτό. Είναι υποχρεωτική η απόδειξη συναλλαγής ή κάρτα αλλαγής.
  2. Επιστροφή των προϊόντων της παραγγελίας σας με εταιρεία ταχυμεταφορών. Σε αυτήν την περίπτωση ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες:
    • Προσοχή! Συσκευάστε το προϊόν σε κουτί, ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
    • Τοποθετήστε μέσα στην συσκευασία την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς / τιμολόγιο πώλησης και ένα έγγραφο με το οποίο να δηλώνετε αν θέλετε να παραλάβετε αντίστοιχο προϊόν ή κάποιο άλλο ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Όλα αυτά βέβαια αφού κριθεί το προϊόν ικανό προς αλλαγή μετά από  έλεγχο.
    • Αποστείλετε το δέμα, μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών της επιλογής σας υπόψιν του Τμήματος Επιστροφών στην έδρα μας «ΧΙΟΣ TOYS ΕΜΠΟΡΙΑ ΕΙΔΩΝ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ε.Π.Ε.» - «COMFUZIO», ANΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ 35, ΜΑΡΟΥΣΙ, Τ.Κ. 15122, THΛ: 2106300228. Παρακαλούμε σημειώστε ότι το κόστος επιστροφής και αποστολής, επιβαρύνει τον πελάτη.

Η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη εάν το προϊόν καταστραφεί κατά την μεταφορά λόγω λάθος διαχείρισης ή κακής συσκευασίας και διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του.

Τρόποι Επιστροφής / Αντικατάστασης Ελαττωματικών Προϊόντων:

  1. Επιστροφή των ελαττωματικών προϊόντων της παραγγελίας σας σε ένα από τα φυσικά καταστήματα μας εφόσον είναι εφικτό. Είναι υποχρεωτική η απόδειξη συναλλαγής ή κάρτα αλλαγής.
  2. Επιστροφή των ελαττωματικών προϊόντων της παραγγελίας σας με την εταιρία ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ Courier Πόρτα Πόρτα. Σε αυτήν την περίπτωση ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες:
    • Προσοχή! Συσκευάστε το προϊόν σε κουτί, ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
    • Τοποθετήστε μέσα στην συσκευασία την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς / τιμολόγιο πώλησης και ένα έγγραφο με το οποίο να δηλώνετε αν θέλετε να παραλάβετε το αντίστοιχο προϊόν εφόσον είναι άμεσα διαθέσιμο ή πίστωση της αξίας των προϊόντων με τον τρόπο πληρωμής που είχατε πραγματοποιήσει την παραγγελία σας. Όλα αυτά βέβαια αφού κριθεί το προϊόν ικανό προς επιστροφή και εφόσον προηγηθεί επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
    • Αποστείλετε το δέμα, μέσω της εταιρίας ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ Courier Πόρτα Πόρτα υπόψιν του Τμήματος Επιστροφών στην έδρα μας «ΧΙΟΣ TOYS ΕΜΠΟΡΙΑ ΕΙΔΩΝ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ε.Π.Ε.» - «COMFUZIO», ANΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ 35, ΜΑΡΟΥΣΙ, Τ.Κ. 15122, THΛ: 2106300228. Παρακαλούμε σημειώστε ότι το κόστος επιστροφής και αποστολής, επιβαρύνει την εταιρεία μας, μόνο εφόσον το προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό.
    • Θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι σε περίπτωση που το προϊόν δεν πληρεί τις προϋποθέσεις/όρους ως «ελαττωματικό προϊόν», θα επιστρέφεται πίσω στον αποστολέα του και θα επιβαρύνεται ο ίδιος τα έξοδα επιστροφής και αποστολής. Το κόστος αυτό ανέρχεται στα 6,00€ για μη ογκώδη προϊόντα εντός Ελλάδας (Κόστος επιστροφής 3€ / Κόστος αποστολής 3€) και 40€ για μη ογκώδη προϊόντα από Κύπρο (Κόστος επιστροφής 20€ / Κόστος αποστολής 20€)

Η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη εάν το προϊόν καταστραφεί κατά την μεταφορά λόγω λάθος διαχείρισης ή κακής συσκευασίας και διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του.

Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερολογιακών ημερών τότε η «ΧΙΟΣ TOYS ΕΜΠΟΡΙΑ ΕΙΔΩΝ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ε.Π.Ε.» δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την έννοια ελαττωματικών προϊόντων και επιστροφή αυτών, μπορείτε να επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο: https://www.kepka.org/

Για κάθε πληροφορία είμαστε στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 2106300228, είτε στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της ιστοσελίδας.

Το προϊόν προστέθηκε στα αγαπημένα